All Brands

Tlačové správy

Nov132017

Ženský web Diva.sk zmenil logo a kompletne prerobil dizajn

Jeden z najčítanejších ženských portálov Diva.sk prichádza s úplne novým dizajnom, ako aj s prepracovaným logom a sloganom. Nová Diva.sk prináša aj upravený obsah, v ktorom sa okrem tradičných ženských tém, ešte viac zameria na aktuálny lifestyle a vlastnú produkciu videí.

Samotná stránka, ako aj logo, používajú moderný dizajn, ktorý je vzdušnejší a svieži. Je postavený hlavne na fotografiách, ktoré majú poskytnúť čitateľovi prvotnú informáciu pred otvorením samotného článku. Samozrejmosťou je vysoká responzivita webu, ktorá poskytne čitateľom oveľa vyšší komfort pri prezeraní, ale aj čítaní článkov na rôznych mobilných zariadeniach s rôznymi veľkosťami displejov.

Úpravami prešiel aj obsah. Okrem iného sa rozšírila sekcia News, v ktorej redakcia prináša aktuálne informácie o dianí v oblasti lifestylu. Výraznejší priestor v celkovom obsahu dostane aj vlastná tvorba videa, ktoré čitateľky nájdu v sekcii TV Diva. Nové svieže logo je kombinované s novým sloganom „Zvedavá/Trendy/Ženská“. Ten vystihuje zameranie redizajnovaného portálu na aktuálne témy z oblasti lifestyle, módy a celebrít. S novým webom Diva.sk sa tak čitateľky môžu spoľahnúť, že im neujde žiadny aktuálny trend.

Ženský magazín Diva.sk pôsobí na trhu už 11 rokov. Medzitým prešiel web viacerými úpravami. Aktuálna zmena dizajnu bude podporená aj bannerovou online kampaňou, ktorá bude prebiehať na weboch vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.

Janette Suchá, šéfredaktorka Diva.sk: „Diva.sk je po redizajne ešte atraktívnejšia, trendovejšia, prehľadnejšia a štýlovejšia. Keďže pripravujeme pre naše čitateľky nielen zaujímavý obsah, ale záleží nám aj na ich príjemnom pocite, keď si náš web čítajú, prinášame im väčšie fotografie i viac obsahu postaveného na fotkách. Na Diva.sk nájdu tie najhorúcejšie novinky z lifestylových trendov, sveta celebrít, ale i všetko, čo ich zaujíma z oblasti vzťahov, módy, krásy či osobnostného rozvoja. Verím, že aj vďaka novému dizajnu budeme k svojim čitateľkám ešte bližšie.“

Martin Pastierovič, vydavateľ pre magazínové tituly Ringier Axel Springer Slovakia: „Nová Diva.sk ponúka nielen vynovený obsah v štýlovom dizajne, ale dáva prominentný priestor aj vlastnej video produkcii, rovnako v desktopovej i mobilnej verzii. A to všetko s ohľadom na potreby čitateliek – mladých moderných žien, ktoré sa chcú dostať k svojim obľúbeným témam pohodlným spôsobom, kedykoľvek a kdekoľvek.“

Diva.sk patrí medzi najčítanejšie ženské weby na Slovensku. V segmente ženských webov jej patrí druhá pozícia. Značka spadá do portfólia najväčšieho slovenského multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia. Portál je zameraný na ženský lifestyle, novinky a trendy v životnom štýle, módu, krásu, zdravie, chudnutie, lásku, sex, ale ponúka aj horoskopy, články z oblasti new age a venuje sa tiež videoprodukcii. Podľa oficiálneho auditu webov AIMmonitor sa priemerná denná návštevnosť Diva.sk pohybuje na úrovni 85 -tisíc unikátnych návštevníkov (RU) denne, mesačne navštívi web okolo 800 000 unikátnych návštevníkov, čo predstavuje viac ako 7 miliónov page views mesačne.

Čítať ďalej

Nov062017

Úplne digitálne – nová zostava portfólia Ringier Axel Springer na Slovensku

V budúcnosti bude silné portfólio Ringier Axel Springer, v oblasti digitálnych médií na Slovensku, založené na troch pilieroch.

•    Investícia: Ringier Axel Springer Media AG sa dohodla na akvizícii Autobazar.eu, lídra medzi portálmi v oblasti automobilovej inzercie a jedného z vedúcich realitných portálov TopReality.sk, ako aj domény a obchodnej značky Aktualne.sk.

•    Rozvoj: Novo získaná doména Aktualne.sk bude presmerovaná na spravodajský portál Aktuality.sk patriaci pod Ringier Axel Springer Slovakia. Navyše, pre poskytnutie prvotriedneho a najlepšieho online spravodajského servisu, dôjde k zväčšeniu redakčného tímu Aktuality.sk.

•    Predaj: Ringier Axel Springer Media pokračuje v stratégii budovania vedúcej digitálnej organizácie na Slovensku, ktorá je orientovaná na budúcnosť. Zameranie spočíva v pridávaní inzertných portálov a portálov, ktoré strategicky zapadajú do už existujúceho portfólia, samozrejme v spojení s vysoko kvalitnou digitálnou žurnalistikou. Pre naplnenie týchto cieľov, sa Ringier Axel Springer Media AG rozhodol odpredať svoje slovenské portfólio tlačených novín a magazínov.

Ringier Axel Springer Media AG sa dohodol na akvizícii lídra medzi portálmi v oblasti automobilovej inzercie Autobazar.eu, a jedného z vedúcich realitných portálov TopReality.sk od ich zakladateľov Michala Obedu a Marka Grajcaríka. Akvizícia bola zrealizovaná prostredníctvom holdingu United Classifieds s.r.o., ktorý združuje inzertné portály na Slovensku. Autobazar.eu je najväčší poskytovateľ automobilovej inzercie s 93 000 návštevníkmi denne. TopReality.sk je jedným z najnavštevovanejších realitných portálov s 35 000 návštevníkmi denne a aktuálne s viac ako 250 000 zobrazenými inzerátmi. Portfólio United Classifieds zahrňuje všeobecný inzertný portál Bazar.sk, realitné inzertné portály Nehnuteľnosti.sk, Reality.sk, Novostavby.sk, Byty.sk, Chaty.sk a Viareal.sk, ako aj automobilové inzertné portály Autobazar.sk, Autovia.sk, Noveauta.sk, Autozor.sk a ABmanager.sk. Dva nové produkty – Topreality.sk s.r.o. a Autobazar.eu s.r.o. – ešte viac vylepšia portfólio Ringier Axel Springer na Slovensku. Očakáva sa, že k uskutočneniu akvizície uvedených inzertných portálov dôjde vo štvrtom štvrťroku 2017.

Pre ďalší rozvoj svojej pozície, vedúceho digitálneho vydavateľstva na Slovensku, sa Ringier Axel Springer Media AG taktiež dohodol na získaní domény a obchodnej značky Aktualne.sk od News and Media Holding a.s.. Doména bude presmerovaná na spravodajský portál Aktuality.sk, ktorý je už súčasťou online portfólia Ringier Axel Springer na Slovensku. Uskutočnenie akvizície sa očakáva v polovici roka 2018. Pre poskytnutie prvotriedneho a najlepšieho online spravodajského servisu, dôjde k zväčšeniu redakčného tímu Aktuality.sk.

Okrem akvizície nových online aktív, sa 6. novembra 2017 Ringier Axel Springer Media AG dohodol na odpredaji svojho najpredávanejšieho tlačeného denníka na Slovensku do rúk FPD Media s.r.o, a svojho portfólia tlačených magazínov do rúk News and Media Holding, a.s.. V kontexte odpredaja, nie je plánované žiadne znižovanie počtu zamestnancov, ani rušenie redakcií.

Kúpno-predajná dohoda (SPA) pre portfólio tlačených novín, zahrňuje najčítanejší denník Nový Čas, týždenník Nový Čas Nedeľa, ako aj ich online rozšírenia. SPA dohoda pre portfólio tlačených magazínov zahrňuje týždenníky Nový Čas pre Ženy a Život, ako aj mesačníky Nový Čas Krížovky, Nový Čas Bývanie, EVA, Madam EVA, GEO a AUTO BILD, spolu so všetkými ich online rozšíreniami. Predajná transakcia portfólia tlačených novín podlieha schváleniu zo strany kompetentných orgánov v oblasti kontroly fúzií. Uzavretie oboch transakcií sa očakáva v polovici roka 2018. 

„Predávame náš denník a tlačené magazíny s cieľom ešte viac zvýrazniť profil nášho portfólia, ako vedúceho digitálneho vydavateľstva na Slovensku. Autobazar.eu, TopReality.sk, ako aj doména Aktualne.sk dokonale zapadajú do nášho portfólia a dokazujú konzistentnosť napĺňania našej stratégie,“ hovorí Milan Dubec CEO Ringier Axel Springer Slovakia.

V budúcnosti bude silné portfólio Ringier Axel Springer, v oblasti digitálnych médií na Slovensku, založené na troch pilieroch:

1) Digitálne publikovanie, pozostávajúce zo spravodajskej platformy Aktuality.sk, portálov z oblasti športu a životného štýlu pre mužov Šport.sk a Živé.sk, portálov pre ženy Diva.sk, Najmama.sk a Dobruchut.sk, portálu Azet.sk, ako aj stránky zameranej na generáciu mileniálov Noizz.sk.

2) Digitálna inzercia, zahrňujúca všeobecný inzertný portál Bazar.sk, realitné inzertné portály Nehnuteľnosti.sk, TopReality.sk, Reality.sk, Novostavby.sk, Byty.sk, Chaty.sk a Viareal.sk, ako aj automobilové inzertné portály Autobazar.eu, Autobazar.sk, Autovia.sk, Noveauta.sk, Autozor.sk a ABmanager.sk. United Classifieds s.r.o zastrešuje celú obchodnú činnosť Ringier Axel Springer Media AG na Slovensku v oblasti inzertných portálov.

3) Digitálne obchodné činnosti, ako je online komunitný portál Pokec a online donášková služba jedla Bistro.sk.

„S touto rozsiahlou reorganizáciou nášho portfólia na Slovensku, jasne podčiarkujeme naše odhodlanie stať sa vedúcim digitálnym vydavateľstvom v strednej a východnej Európe. Naše nové portfólio na Slovensku je kompletne digitálne a dobre diverzifikuje príležitosti medzi oblasti digitálneho publikovania, digitálnej inzercie a digitálnych obchodných činností, ako Pokec a Bistro.sk. Som presvedčený, že ide o výborné nastavenie, ktoré umožní ďalší zdravý rast nášho podnikania na Slovensku,“ hovorí Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.

Čítať ďalej

Okt302017

Digital Media Campus štartuje svoj druhý ročník

Moderná škola žurnalistiky, určená pre mladých novinárov, otvorila už svoj druhý ročník. Počas 9-mesačného vzdelávacieho programu získajú mladí novinári komplexné vzdelanie, a to vo všetkých aspektoch moderného digitálneho publikovania.

Študenti získajú prehľad o mediálnom trhu, naučia sa efektívne tvoriť obsah, vyberať témy a overovať zdroje. Zistia ako fungujú online médiá, ako sa merajú ich výsledky, ale aj ako efektívne tvoriť titulky. Takisto sa naučia tvoriť a vyberať fotografie pre články, ale dostanú i praktické rady, ako viesť interview. Získajú aj základné poznatky o video žurnalistike, marketingu, obchode či právu a etike.

Program Digital Media Campus predstavila v januári 2016 medzinárodná vydavateľská skupina Ringier Axel Springer Media AG. Vzdelávací program prebieha na Slovensku, ale aj v PoľskuMaďarsku a Srbsku. Okrem intenzívnych vzdelávacích prednášok, sú jeho súčasťou aj medzinárodné semináre a workshopy vo vydavateľstvách Axel Springer v Berlíne a Ringier v Zurichu.

Cieľom Digital Media Campus je vyškoliť talentovaných mladých novinárov vo všetkých aspektoch moderného digitálneho publikovania. Program im ponúkne intenzívne kurzy vedené renomovanými lektormi a novinármi. Digital Media Campus sa začal už tento piatok úvodnými prednáškami. V tomto ročníku sa ho zúčastní 12 študentov. Úspešní absolventi získajú Certifikát Digital Media Campus a šancu zamestnať sa v najväčšom multimediálnom dome na Slovensku.

Martin Pastierovič, vedúci Digital Media Campus na Slovensku:

„Digital Media Campus je výborný vzdelávací program pre talentovaných mladých novinárov, ktorí chcú naštartovať svoju kariéru a získať odborné vedomosti a skúsenosti z rôznych aspektov multimediálnej žurnalistiky. Študentom ponúka jedinečnú možnosť učiť sa priamo od profesionálov v reálnom redakčnom prostredí.“

Čítať ďalej

Sep262017

Aktuality.sk spustili kampaň „Pravá tvár Slovenska“

Spravodajský portál Aktuality.sk, patriaci pod multimediálny dom Ringier Axel Springer Slovakia, spustil svoju jesennú imidžovú kampaň. Hlavným posolstvom kampane je „ÁNO, vždy hovoríme, ako to naozaj je.“

Kampaň, ktorá je nasadená najmä na webe a sociálnych sieťach, odkazuje na nový tematický blok portálu Aktuality.sk - Pravá tvár Slovenska, ktorý prináša nový, kvalitný a zaujímavý obsah o aktuálnej situácii v SR. Kampaň bude pokračovať do konca roka, kedy vyvrcholí oslavou 25.výročia vzniku Slovenskej republiky.

Hlavným znakom kampane je akt odliepania pásky z úst. Nakoľko v súčasnej dobe, by politici žurnalistom najradšej zalepili ústa. Nechcú aby informovali o nekalých praktikách, kauzách a špinavostiach. Každý občan má však právo na objektívne informácie. Redaktori z Aktuality.sk to vedia, a preto ÁNO, budú vždy nazývať veci pravým menom, a ani páska cez ústa im nezabráni hovoriť o veciach pravdivo.

Za Aktuality.sk v kampani vystupuje šéfredaktor Peter Bárdy, hlavný komentátor Dag Daniš a šéf investigatívy Marek Vagovič. Tí sú nositeľmi hlavného claimu ÁNO, vždy hovoríme, ako to naozaj je.“  Vo video spotoch je navyše použitý voice-over, ktorý hovorí: “Pravá tvár Slovenska je len jedna. Treba o nej hovoriť pravdivo.“ Kampaň bude možné vidieť na Facebooku, Instagrame a Youtube. Okrem toho sú pripravené aj printové inzeráty, online bannery a reklama v kinách.

Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk: „Vždy budeme objektívne opisovať aktuálne udalosti a nazývať veci pravým menom. Nikým sa nenecháme zastrašiť alebo si zalepiť ústa. Ľudia musia vedieť čo sa v tomto štáte deje. Našou prácou je im tieto informácie priniesť v neskreslenej forme.“

Martina Šebová, Senior Group Brand Manager:  „Žijeme v dobe hoaxov a falošných správ. Preto sme sa rozhodli ľuďom ukázať, že na Slovensku stále existuje objektívne a nezávislé spravodajstvo. Miesto, kde nájdu neskreslené informácie, a fakty pomenované pravým menom. Spravodajský portál, ktorý ľuďom ukazuje „Pravú tvár Slovenska.“

Aktuality.sk – Tvoríme nezávislé spravodajstvo

Sú súčasťou najväčšieho multimediálneho vydavateľského domu na Slovensku – Ringier Axel Springer Slovakia. Aktuality.sk, ako súčasť produktového portfólia internetového portálu Azet.sk, vznikli v roku 2005. V roku 2015 sa redakcia presťahovala zo Žiliny do Bratislavy. Aktuálna mesačná návštevnosť je vyše 2 080 000 reálnych používateľov. Aktuality.sk ponúkajú denne aktualizované spravodajstvo z domova i zo sveta. Správy z oblasti ekonomiky, kultúry a spoločenského života.

Čítať ďalej