All Brands

Tlačové správy

Nov252016

Magazín AUTO BILD udelil prestížne ocenenia ceny ZLATÝ VOLANT 2016

Najväčšia automobilová anketa v Európe ZLATÝ VOLANT pozná svojich víťazov. Šéfredaktor slovenského magazínu AUTO BILD Ľuboš Kamenistý odovzdal 11. novembra 2016 ocenenia víťazom v šiestich kategóriách. 

Slovenské kolo ankety ZLATÝ VOLANT vyhlasuje vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia a magazín AUTO BILD. V aktuálnom ročníku bolo nominovaných 36 vozidiel v šiestich kategóriách – malé automobily, kompaktné SUV, SUV,  stredná a vyššia trieda, športové automobily, hybridy a elektrické autá.

O oceneniach tohto ročníka na Slovensku rozhodli čitatelia časopisu AUTO BILD Slovensko. Oproti minulým rokom nastala zmena v systéme hlasovania. Čitatelia mali možnosť hlasovať online na webovej stránke magazínu AUTO BILD a taktiež sa mohli zapojiť do SMS súťaže, v ktorej bol výhrou osobný automobil - nový slovenský Citroën C3. Do ankety prišiel v tomto roku rekordný počet hlasov 93 150.

Sme radi, že najväčšia európska motoristická anketa Zlatý Volant sa teší stále väčšej obľube aj na Slovensku. Čitatelia magazínu AUTO BILD a portálu AUTOBILD.sk dali jednotlivým vozidlám v aktuálnom ročníku viac ako 93 000 hlasov,“ dodáva šéfredaktor AUTO BILDU Ľuboš Kamenistý.

ZLATÝ VOLANT je súčasťou prestížneho medzinárodného ocenenia THE GOLDEN STEERING WHEEL. Ide o najvýznamnejšiu európsku automobilovú trofej, ktorú môžu automobilky získať už od roku 1976, čo znamená, že v tomto roku sa koná už jej 41. ročník.

Čítať ďalej

Nov212016

Bazar.sk uvádza novú mobilnú aplikáciu pre smartfóny

Inzertný online portál Bazar.sk uvádza na trh svoju novú, vylepšenú aplikáciu pre mobilné telefóny, pre platformy Android aj iOS. 

Aplikácia, ktorá bola spustená pred tromi rokmi sa stretla s mimoriadnym úspechom, potvrdila svoju funkčnosť aj používateľskú obľubu u širokej verejnosti, čo spečatilo aj ocenenie získané v súťaži Android Code o najlepšie slovenské aplikácie.

„Vývojom novej aplikácie reagujeme predovšetkým na potreby našich používateľov.  Aplikácia má nový, moderný dizajn, doplnené funkcionality a čo je najdôležitejšie, pridávanie nových inzerátov a ich následné spravovanie je pre používateľa maximálne jednoduché a intuitívne,“ uvádza Jana Turzová, produktová riaditeľka Bazar.sk. „Sme mimoriadne hrdí na to, že vyvinutá mobilná aplikácia umožňuje používateľovi plnohodnotne a intuitívne využívať služby nášho portálu Bazar.sk priamo vo svojom mobile,“ dodáva Jana Turzová. Aplikácia bola vyvinutá  spoločnosťou United Classifieds.

Nová aplikácia poskytuje benefity jednoduchého a rýchleho pridávania nových inzerátov v jednom kroku, ako aj jednoduché vyhľadávanie, vylepšené rozšírené vyhľadávanie, prezeranie inzerátov a kontaktovanie inzerenta. Nesporne veľkou výhodou je možnosť pridať inzerát prostredníctvom mobilnej aplikácie a kedykoľvek ho upraviť cez desktop a naopak. Oproti iným inzertným webovým portálom umožňuje inzerentovi vybrať si spôsob, akým chce byť v prípade záujmu kontaktovaný. Používateľ tiež nemusí zverejňovať svoje telefónne číslo, prípadne email.

Medzi ďalšie funkcie, ktoré online portál Bazar.sk poskytuje svojim používateľom sú doplnkové služby: „topovanie“ inzerátu (umiestnenie inzerátu na poprednej pozícii), a „zvýraznenie“ (grafické odlíšenie inzerátu od ostatných). Ich aktivácia sa realizuje prostredníctvom SMS. V aplikácii kupujúcim sprehľadní vyhľadávanie vo viac ako 1 milióne inzerátov filtrovanie pomocou viacerých parametrov.

Používateľský komfort zvyšuje aj funkcia „obľúbené inzeráty“ alebo služba „vyhľadávací agent“, ktorá upozorní používateľa na novo pridané inzeráty s produktom/službou, o ktoré sa zaujíma. Používateľ je upozornený emailom alebo notifikáciou v telefóne, podľa jeho vlastných preferencií, ktoré sa dajú upravovať. Serióznosť predajcu si kupujúci ľahko overí vďaka hodnoteniu inzerentov a kontaktuje ho priamo z mobilu, telefonicky alebo emailom. Ďalšie funkcie ponúkajú zdieľanie inzerátu známym, vyhľadávať podobné inzeráty, ako je práve otvorený inzerát. Inzerát je možné podať s registráciou alebo bez registrácie. 

Čítať ďalej

Nov162016

Ringier Axel Springer spúšťa portál pre mileniálov NOIZZ aj v Srbsku

V nadväznosti na úspech v Poľsku a na Slovensku bude značka NOIZZ uvedená na srbský trh.

Od 16. novembra 2016 bude NOIZZ, web zameraný na generáciu takzvaných mileniálov, spustený na srbskom trhu. Portál bol najskôr uvedený v Poľsku v novembri 2015 a za ním nasledovalo Slovensko v júli 2016.

NOIZZ cieli na užívateľov, ktorí patria ku generácii mileniálov, čiže generácii, ktorá vyrástla v digitálne prepojenom svete, prijíma správy a zábavu predovšetkým na mobilných zariadeniach a ktorá je aktívna na sociálnych sieťach.

NOIZZ bude pre svojich užívateľov pokrývať veľmi širokú škálu noviniek a exkluzívnych reportáží v rôznych formátoch, pričom na distribúciu tohto obsahu bude využívať predovšetkým sociálne médiá. NOIZZ ponúkne rôznorodý obsah od zábavy, životného štýlu, celebrít, nočného života, kultúry, spoločnosti, športu až po jedlo, cestovanie a vedu. Súčasťou projektu budú aj rôzne podujatia, ako napríklad párty pod názvom Make some NOIZZ. Prvá sa bude konať 29. novembra 2016 v Belehrade a zúčastnia sa na nej aj viacerí známi srbskí umelci.

Redakčný tým z veľkej časti tvoria práve príslušníci generácie mileniálov - konkrétne ide o 11 ľudí z redakcie. Šéfredaktorom srbského vydania je programový riaditeľ a spoluzakladateľ Digital Communications Institute Boris Trivan.

Jovan Protić, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG: "Koncept NOIZZ je určený pre mestského človeka vo veku medzi 16 a 35 rokov. Na Noizz.rs ponúkneme jedinečné, relevantné a vyhranené správy a stanoviská, pričom zároveň budeme publikovať zábavný, veselý a užitočný obsah pre našu cieľovú skupinu. Podporovaní online influencermi a bloggermi budeme usilovať o zasiahnutie publika virálnou cestou."

Jelena Drakulić Petrović, generálna riaditeľka Ringier Axel Springer Srbsko: "NOIZZ prináša nové trendy pre publikum mileniálov. Noizz.rs si kladie za cieľ prilákať ich pozornosť na miestnom trhu dosiaľ nevídaným spôsobom. Bude to skvelá príležitosť pre inzerentov, ktorí cielia na millennials, zasiahnuť túto špecifickú skupinu. Mottom Noizz.rs je: Šírime obohacujúci a zábavný obsah určený generácii mileniálov!"

Čítať ďalej

Nov072016

Martin Pastierovič bol vymenovaný do pozície vydavateľ pre magazínové tituly Ringier Axel Springer Slovakia

Od novembra 2016 vzniká vo vedení spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia (RAS SK) nová pozícia – vydavateľ pre magazínové tituly. Na tento post bol vymenovaný Martin Pastierovič, ktorý doteraz zastával pozíciu vedúceho digitálnej transformácie. 

Do kompetencií vydavateľa pre magazínové tituly spadá najmä zodpovednosť za obsahovú stratégiu a výkon všetkých obsahových titulov RAS SK okrem spravodajských. Redakcie Nový Čas a Aktuality.sk spadajú priamo pod generálneho riaditeľa RAS SK Milana Dubca. Za portál Noizz.sk naďalej zodpovedá Chief Digital Officer Milan Konečný.

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia:Martinovi Pastierovičovi prajem veľa úspechov na novej pozícii a verím, že jeho dlhoročné novinárske skúsenosti ako aj znalosť procesov a vzťahy, ktoré získal za viac 15 rokov pôsobenia v našej spoločnosti, prispejú k rozvoju titulov a ich ešte lepšej adaptácii na zmeny mediálneho trhu.“

Martin Pastierovič nastúpil do spoločnosti RAS SK v roku 2000. Po niekoľkoročnom pôsobení na viacerých redakčných pozíciách viedol od roku 2005 redakciu týždenníka Nový Čas Ľudia. Od roku 2008 zastával pozíciu šéfredaktora obsahových online produktov a následne aj pozíciu zástupcu šéfredaktora newsroomu Nového Času. V roku 2013 bol vymenovaný na post vedúceho digitálnej transformácie.

Čítať ďalej