All Brands

Tlačové správy

Máj192016

Bistro.sk má už viac ako milión objednávok

Počet objednávok v rámci služby pre online objednávanie a rozvoz jedál Bistro.sk v týchto dňoch dosiahol jeden milión. Po troch rokoch tak Bistro.sk dosiahlo významný medzník.

Počet objednávok v rámci služby pre online objednávanie a rozvoz jedál Bistro.sk v týchto dňoch dosiahol jeden milión. Po troch rokoch tak Bistro.sk dosiahlo významný medzník.

Moment „milión“ nastal 14. mája 2016 o 16.55, keď počet objednávok zákazníkov presiahol magický jeden milión. Hranicu prelomil VIP zákazník. Objednal si pizzu z pizzerie v Humennom, pričom práve toto jedlo patrí medzi najčastejšie objednávaný produkt na Bistro.sk.

„Milión objednávok je hranica, ktorá pre nás bola výzvou už od vstupu na trh. Prekonali sme ju a vidieť, že rast a obľúbenosť online služby Bistro.sk na Slovensku je naozaj intenzívny. Toto číslo je pre nás zároveň záväzkom, aby sme pre našich zákazníkov aj naďalej ponúkali zaujímavé služby s pridanou hodnotou. Práve tak sa chceme miliónu našich zákazníkov poďakovať za dôveru,“ uviedol Michal Večerek, Head of Bistro.sk.

Tento rok fandí aj športovým zážitokom

Populárna služba online objednávania a rozvozu jedál Bistro.sk oslavuje na prelome mája a júna 3. narodeniny. Tento rok fandí aj športovým zážitokom. V rámci kampane počas Majstrovstiev sveta v hokeji 2016 a futbalových zápasov Euro 2016 Bistro.sk pozýva do vybraných reštaurácií, kde zákazník pri objednávke získa špeciálne darčeky od spoločnosti Heineken. 

Čítať ďalej

Máj192016

Bistro.sk ovládlo trh, plánuje ďalší rozvoj

Bistro.sk služba pre online objednávanie a rozvoz jedál nebrzdí! Mesačne rozvezie až 150-tisíc jedál pre Slovákov. Objednávať môžete už aj cez appku! 

Spoločnosť Azet.sk spustila takmer pred troma rokmi projekt s názvom Bistro.sk. Prvé úspechy zaznamenala služba pre online objednávanie a donášku jedál hneď po prvých šiestich mesiacoch. Dnes má v ponuke viac ako 430 reštaurácií po celom Slovensku. Bistro.sk je tak najúspešnejší slovenský start-up vo svojom segmente. 

Bistro.sk je projekt – služba, ktorá funguje na princípe online objednávania a doručovania jedál s možnosťou výberu z viacerých reštaurácií a to takmer vo všetkých častiach Slovenska za vynikajúce ceny. “Mesačne cez Bistro.sk rozvezieme 150-tisíc jedál a toto číslo veľmi rýchlo rastie. Kvalitu služby a reštaurácií si meriame hodnotením zákazníkov. Tie sú mimoriadne pozitívne a pre nás veľmi dôležité. Práve tam vidíme, že Bistro.sk si Slováci veľmi obľúbili a to hlavne preto, že rieši ich potreby - ušetriť čas a rýchlo a dobre sa najesť," uvádza Michal Večerek, Head of Bistro.sk.

Bistro.sk preveruje kvalitu reštaurácií, a to aj na základe hodnotenia používateľov. Používateľom je k dispozícii telefonická, online podpora, ale aj chat pre prípadné otázky a spätnú väzbu. Všetky kontakty sú uvedené na stránke www.bistro.sk.

Produkt, ktorý je na trhu ešte len 3 roky, sa stal veľmi rýchlo najpoužívanejším portálom v oblasti objednávania donášky jedla cez internet. Prečo to tak je? “Veľký výber reštaurácií, jednoduchá objednávka, rýchle doručenie, chutné jedlo. K tomu výhody ako platba kartou, rovnaké ceny ako v reštauráciách, pokrytie v celej SR a mobilná aplikácia. A tu vôbec nekončíme, práve naopak. Pripravujeme obrovské množstvo ďalších funkcionalít a noviniek, ktoré Slovákov veľmi potešia a Bistro.sk výrazne zatraktívnia,” dodáva Michal Večerek.

Objednávať jedlo si môžu užívatelia aj cez mobilnú aplikáciu Bistro.sk vhodnú pre Android aj iOS. Po otvorení appky, GPS automaticky zobrazí reštaurácie, ktoré doručujú jedlo. Užívateľ si tak môže vybrať pizzu, kebab, hamburger, denné menu alebo aj sushi. Po odkliknutí objednávky Bistro.sk následne užívateľovi pošle SMS, kedy mu bude jedlo doručené.  Platiť možno aj kartou.

 

Doplnenie:

Ringier Axel Springer Slovakia, a. s., a Azet.sk, a. s., sa dohodli na fúzii. Spoločnosti Azet.sk, a. s., a jej väčšinový vlastník, vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia, a. s., sa spoja do jednej firmy a vytvoria tak najväčšiu multimediálnu spoločnosť. 1. júna 2016 tak Azet.sk, a. s., vloží všetky svoje kľúčové digitálne aktivity – online kontentové weby, Pokec, Bistro.sk –, ako aj zostávajúce doteraz samostatné back office útvary ako obchodné oddelenie do vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia. Sídlo vydavateľstva bude v Bratislave, zatiaľ čo všetky kľúčové IT operácie a vývoj zostavajú v Žiline, kde sa plánuje ďalší významný rozvoj týchto aktivít. Už teraz máme otvorených 20 nových pozícií, ktoré plánujeme obsadiť v roku 2016 a obsadenie ďalších nových pozícií v Žiline plánujeme aj v nasledujúcich rokoch. Celé online portfólio rovnako ako portál Azet.sk bude aj naďalej prevádzkované pod svojou silnou značkou Azet.sk.

 

 

 

Čítať ďalej

Máj112016

Business Insider už aj na poľskom trhu

Business Insider, najprestížnejší svetový biznis online magazín, expanduje. Dnes predstavuje už tretie európske vydanie - Business Insider Poland (www.businessinsider.com.pl), ktoré bude patriť do portfólia skupiny Grupa Onet, a teda do Ringier Axel Springer Media AG.

Grupa Onet.pl sa stala držiteľom licenčných práv na vydávanie magazínu Business Insider v Poľsku už v roku 2015 po tom, čo sa stal nemecký akcionár Axel Springer väčšinovým vlastníkom vo vydavateľstve Business Insider Inc.

Business Insider Poľsko bude mať rovnakú koncepciu ako americký magazín Business Insider, zameria sa však na poľský trh. Bude ponúkať informácie nielen o financiách, biznise, ekonomike vo svete a v Poľsku, ale aj o technologických novinkách a o vývoji. Šéfredaktorom pre online magazín Business Insider Poľsko sa stal Łukasz Grass, ktorý má niekoľkoročné žurnalistické skúsenosti vrátane pôsobenia v rádiách a aj TV, ako TVN24, TOK FM a Discovery Channel. Redakčný tím spolupracuje s redakciami v USA, UK, Nemecku, Austrálii a v Ázii. 

Mark Dekan, Chief Executive Officer v Ringier Axel Springer Media AG a CEO v Onet-RAS Polska Group: “Poľský trh je pre nás mimoriadne zaujímavý a spustenie online magazínu Business Insider Poľsko pre nás predstavuje ďalší dôležitý míľnik v našej digitálnej transformácii. Sme digitálna mediálna spoločnosť so silným žurnalistickým DNA a Business Insider Poľsko bude čitateľom prinášať opäť kvalitnú žurnalistiku. Veľmi sa teším na spoluprácu s redakciou Business Insider Poľsko a s redakciami po celom svete."

Čítať ďalej

Apr012016

Titul EVA Miss sympatia v súťaži Miss Slovensko 2016

Čitatelia magazínu Eva a všetci fanúšikovia krásy môžu tento rok rozhodnúť o víťazke EVA Miss sympatia v súťaži Miss Slovensko 2016. Ide o výnimočné spojenie ženského lifestylového magazínu EVA s prestížnou súťažou Miss Slovensko. Výsledky hlasovania sa dozvieme počas finálového večera spolu s absolútnou víťazkou a dvoma vicemiss.

Čitatelia magazínu Eva a všetci fanúšikovia krásy môžu tento rok rozhodnúť o víťazke EVA Miss sympatia v súťaži Miss Slovensko 2016. Ide o výnimočné spojenie ženského lifestylového magazínu EVA s prestížnou súťažou Miss Slovensko. Výsledky hlasovania sa dozvieme počas finálového večera spolu s absolútnou víťazkou a dvoma vicemiss.

„EVA ako garant krásy a štýlu je dlhoročným partnerom projektu Miss Slovensko. Tešíme sa, že tento ročník je titul najsympatickejšej finalistky exkluzívne spojený  práve s touto značkou. Zároveň máme radosť, že výťažok z SMS hlasovania bude venovaný projektu Srdce pre deti,“ dodáva Nikoleta Šlachtová, marketingová riaditeľka.

Fanúšikovia finalistiek môžu počas nasledujúcich týždňov hlasovať za svoju favoritku v kategórii EVA Miss sympatia online na www.eva.sk alebo prostredníctvom SMS. Výťažok z SMS hlasovania poputuje v plnej výške na Srdce pre deti - charitatívny projekt Nového Času spravovaný Nadáciou Pontis. Hlasovať online alebo esemeskou možno od 28. marca do záverečných minút priameho prenosu 29. apríla 2016.

Výsledky hlasovania spolu s výškou vyzbieranej sumy budú vyhlásené počas finálového galavečera Miss Slovensko 2016, ktorý odvysiela TV JOJ.

Čítať ďalej