All Brands

Tlačové správy

Apr132018

Bistro.sk prichádza s vylepšenou aplikáciou – ide o najväčšiu zmenu od svojho vzniku.

Bistro.sk je najrozšírenejšia objednávková aplikácia pre jedlo na donášku na Slovensku, ktorá koncom minulého roka pokorila hranicu 300-tisíc zákazníkov. Aplikácia prešla v týchto dňoch najväčšími zmenami od svojho vzniku a uvedenia na trh v roku 2014. Nejedná sa pri tom iba o vylepšenie „bežných“ funkcií, ale i o nové vlastnosti, ktoré zákazníkom výrazne uľahčia ich výber aj následnú objednávku. 

„Vylepšenia do veľkej miery ovplyvnili nové trendy v dizajne aplikácii a spätná väzba od našich zákazníkov. Pri vývoji sme sa  inšpirovali komentármi a správami od používateľov. Na samotnom redizajne pracoval tím 7 ľudí 14 mesiacov,” povedal produktový manažér, Ing. Marcel Kocifaj.
Presný čas doručenia

Okrem zmodernizovaného dizajnu podľa súčasných zahraničných trendov a silnému prízvuku na zjednodušenie ovládania, je najväčšou zmenou informácia o čase doručenia, ktorá je viditeľná počas celého procesu objednávania. Čas donášky je tak vďaka presnejšiemu prepočtu prekročený iba vo výnimočných prípadoch (nehoda na ceste, odstávka elektrickej energie v reštaurácii a pod.). 
Medzi funkčné zmeny primárne patrí úprava spodnej lišty, ktorá je v súlade s najnovšími trendmi. Nová spodná lišta obsahuje iba tri ikony pre Android a štyri pre iOS. Jednou z nich je aj novinka – sekcia „Pre vás“, ktorá obsahuje odporúčania podľa vašich predchádzajúcich objednávok a navrhuje vám jedlá, ktoré by vám mohli chutiť. 
Nová verzia aplikácie podporuje aj format „push“ notifikácií automaticky ukladaných v schránke správ, prostredníctvom ktorých vás môže reštaurácia informovať o priebežnom stave vašej objednávky. Úplnou novinkou je možnosť reštaurácií pridať fotografie jedál, ktoré v starej verzii aplikácie chýbali. 

Objednávka na 3 kliky
Najväčšou devízou, ktorú si pochvaľujú hlavne pravidelní zákazníci, je prehľadnejšia história všetkých objednávok. Znamená to, že, ak si objednávate z rovnakej reštaurácie pravidelne, stačia 3 kliky a objednávka je razom spravená. 
V prípade objednávky z novej reštaurácie je tu možnosť využiť filter „čas doručenia“, ktorý usporiada reštaurácie vo vašom okolí podľa rýchlosti donášky a uľahčí tak výber. Ďalšou vlastnosťou aplikácie je fulltextové vyhľadávanie jedla, ktoré umožňuje nájsť napríklad „sviečkovú na smotane“ v jedálnych lístkoch všetkých reštaurácií vo vašom okolí a zoradiť ponuku podľa ceny jedál a doručenia. 
Pozíciu v rebríčku reštaurácií určuje samotná aplikácia na základe vlastného algoritmu, ktorý uprednostňuje na vyššie pozície reštaurácie s najlepším hodnotením, možnosťou platby kartou a s ponukou najvýhodnejších akcií. 

Nepotrebujete hotovosť
Na uskutočnenie objednávky nepotrebujete iba hotovosť, ale celý proces viete zrealizovať aj prostredníctvom platobnej karty. Stačí, ak zákazník vyplní údaje o svojej platobnej karte a už sa zakaždým čiastka za donášku uhradí pomocou karty. 
Zákazník nezveruje svoje bankové údaje priamo Bistru. Údaje o karte neukladá aplikácia, ale jedna z popredných slovenských bánk, s ktorou Bistro.sk spolupracuje. 
Aplikácia po novom ponúka aj možnosť uloženia viacerých adries pre donášku. Ak napríklad objednávate domov aj do firmy, túto zmenu určite oceníte. 
Vynovená verzia aplikácie je už dostupná, ako pre Android, tak i pre iOS. Ak vám vaša momentálna verzia aplikácie sama neponúka možnosť „update“ a ste zvedaví na novú verziu, pokojne si svoju starú odinštalujte a stiahnite si novú verziu (Android, Apple).

Čítať ďalej

Apr052018

Digital Media Campus začal spolupracovať s Univerzitou Konštantína Filozofa v Nitre

Vzdelávací program Digital Media Campus (DMC), ktorý funguje v rámci skupiny Ringier Axel Springer už vyše dvoch rokov, vstupuje do novej fázy. Po prvých úspešných ročníkoch, ktoré prebehli priamo na pôde vydavateľstva v Bratislave, a ktoré absolvovalo viac ako 20 študentov, sa zástupcovia vydavateľstva rozhodli ponúknuť možnosť účasti na vzdelávaní aj slovenským univerzitám. Medzi prvými oslovenými bola aj Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre a jej Katedra žurnalistiky. Vzájomná spolupráca, ktorú podpísaním memoranda potvrdili prof. Bernard Garaj, dekan Filozofickej fakulty UKF a Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia, odštartovala úvodnou prednáškou na začiatku marca.

Program Digital Media Campus je zameraný na online žurnalistiku. Ponúkané predmety, ako overovanie zdrojov, tvorba interview, ilustrovanie online obsahu či investigatívna žurnalistika, majú priblížiť študentom každodennú prax z online redakcií. Špičkoví odborníci ako Peter Bárdy - šéfredaktor Aktuality.sk, Timea Keresztényiová - vedúca redakčného tímu Eva a Madam Eva, Tomáš Horváth - Art Director Nový Čas, zabezpečia cyklus prednášok pre študentov 2. ročníka magisterského stupňa. Študentom bude poskytnutá aj možnosť praxe vo vybranom titule najväčšieho multimediálneho domu na Slovensku a pre tých najlepších aj možnosť získania pracovného kontraktu.

Spolupráca s Katedrou žurnalistiky UKF v Nitre prichádza v čase, keď je celá slovenská verejnosť zasiahnutá správou o vražde Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej. Práve Ján Kuciak, ktorý pôsobil v redakcií Aktuality.sk, patriacej pod Ringier Axel Springer Slovakia, bol úspešným absolventom tejto katedry a ako doktorand sám vyučoval predmety súvisiace s investigatívnou žurnalistikou.

„Žurnalistika je odbor, ktorý si okrem teoretickej roviny (primárne patriacej do kompetencie vysokoškolského štúdia) nepochybne vyžaduje prítomnosť aj praktického rozmeru. Na Katedre žurnalistiky FF UKF v Nitre sa uvedenú skutočnosť usilujeme napĺňať zapájaním odborníkov z praxe do vyučovacieho procesu, a tiež uskutočňovaním rôznych workshopov, besied, prednášok atď. s osobnosťami z médií. Spolupráca s Digital Media Campus je pre nás teda ďalším neoceniteľným prínosom - posilňuje sa ňou praktický rozmer štúdia a intenzívnejší kontakt študentov s reálnym mediálnym prostredím,“ vyjadrila sa Marcela Antošová, PhD, vedúca katedry žurnalistiky UKF v Nitre.

„Spoluprácou s univerzitou chceme pomôcť pri výchove budúcich žurnalistov s kritickým myslením, zameraných na hľadanie pravdy prostredníctvom odhaľovania faktov v mori balastu. Práve v období, kedy ľudia hľadajú informácie v online médiách, je dôležité vychovať novú generáciu novinárov, ktorí pomôžu demaskovať pravdu od propagandy a klamstiev,“ vysvetlil Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia.

Program Digital Media Campus predstavila v januári 2016 medzinárodná vydavateľská skupina Ringier Axel Springer Media AG. Vzdelávací program na Slovensku, ale aj v Poľsku, Maďarsku a Srbsku. Okrem intenzívnych vzdelávacích prednášok, sú jeho súčasťou aj medzinárodné semináre a workshopy v Berlíne, Zurichu a Varšave.

Čítať ďalej

Mar292018

Bistro.sk expanduje, kúpilo Ham.s

Jednotka medzi donáškovými službami jedla Bistro.sk, ktorú vlastní a prevádzkuje Ringier Axel Springer Slovakia, kúpilo svojho konkurenta Ham.sk. Kúpou preberie Bistro.sk slovenskú doménu, spolu s databázou zákazníkov a reštaurácií. Zároveň sa stane prevádzkovateľom portálu Ham.sk

Rokovania o akvizícii prebehli už v minulom roku, pričom k samotnému prepojeniu služieb dôjde k 1.4.2018. Od tohto dátumu preberie záštitu nad portálom Ham.sk spoločnosť Ringier Axel Springer Slovakia. Pre doterajších zákazníkov Ham.sk ostáva portál naďalej funkčný. Užívatelia budú môcť využívať jeho služby, a to v oblasti online objednávania aj donášky jedál z overených reštaurácií. Spoločnosti sa dohodli, že cenu transakcie nezverejnia.

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: „Bistro.sk je najúspešnejšia donášková služba na Slovensku. Vďaka Bistro.sk si môžu ľudia objednať jedlo z viac ako 600 reštaurácií. Som rád, že akvizíciou Ham.sk ešte viac posilníme našu pozíciu, zvýšime počet dostupných reštaurácií a budeme môcť obslúžiť nových zákazníkov.“

Bistro.sk
Bistro.sk odštartovalo svoju činnosť v novembri 2013. S viac ako 300 000 spokojnými zákazníkmi, je najvyužívanejšou službou v donáške jedla cez internet na Slovensku. Na jednom mieste tu nájdete aktuálnu ponuku z viac ako 600 reštaurácií, ktoré majú viac ako 200 000 hodnotení. Reštaurácie môžete filtrovať podľa času doručenia a sledovať aktuálny čas donášky. Okrem toho tu nájdete tipy na dobré reštaurácie, vynikajúce jedlá a tiež množstvo zliav a zaujímavých akcií. Bistro.sk - Už sa to nesie!

Ham.sk
Portál Ham.sk začal svoju prevádzku počas februára 2013. Okrem online objednávania z overených reštaurácií, priniesol zákazníkom inovatívne riešenia v segmente rôznych typov platieb, ako aj v donáške prostredníctvom vlastných kuriérov.

Čítať ďalej

Mar222018

Daša Matušíková bola vymenovaná za marketingovú riaditeľku Ringier Axel Springer Slovakia

Od 19. marca sa Daša Matušíková stala marketingovou riaditeľkou pre spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia a United Classifieds. 

Na novej pozícii bude zodpovedná za budovanie marketingovej a komunikačnej stratégie pre značky a produkty z online portfólia Ringier Axel Springer Slovakia aj United Classifieds. Zároveň sa stane súčasťou top manažmentu spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia.

Daša Matušíková naposledy pôsobila v rokoch 2012 – 2017 ako riaditeľka marketingu a komunikácie RTVS, kde bola zodpovedná za tvorbu a realizáciu marketingovej a komunikačnej stratégie. Predtým zastávala pozíciu marketingovej riaditeľky banky ZUNO. Je absolventkou Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, špecializácia obchod a marketing.

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: „Teší ma, že Daša Matušíková posilní manažment našej spoločnosti. Stojí pred ňou dôležitá úloha. Ešte viac posilniť významné značky slovenského internetu ako Aktuality.sk, Autobazar.eu, Nehnuteľnosti.sk, Bistro.sk či Pokec, ale aj ostatné služby nášho online portfólia.“

Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Ringier Axel Springer Slovakia: „Som pripravená zúročiť svoje skúsenosti zo sveta marketingu a médií v digitálnom prostredí. Vidím tu obrovský potenciál pre rozvoj značiek, ktorý chcem využiť na 100% a vybudovať medzi našimi webmi a užívateľmi silné spojenie.“ 

Čítať ďalej