All Brands

Tlačové správy

Sep192017

Monika Žakovská sa stala novou Head of Video

Novou Head of Video v Ringier Axel Springer Slovakia, sa od 18.9.2017 stala Monika Žakovská. Preberá tak zodpovednosť za video stratégiu celého multimediálneho vydavateľstva. Okrem funkcie Head of Video, bude naďalej pôsobiť na svojej doterajšej pozícii, pri riadení projektu Noizz.sk. Na novom poste nahradí Alexandra Móžiho. Ten z vydavateľstva odchádza z osobných dôvodov a po vzájomnej dohode s vedením.

Monika Žakovská nastúpila do Ringier Axel Springer Slovakia v Septembri 2016. Predtým pôsobila ako Digital Media Director v mediálnej agentúre Starmedia.

Alexander Móži nastúpil do Ringier Axel Springer Slovakia v júli 2016. Predtým pôsobil na rôznych pozíciach v oblasti reklamy, marketingu a starostlivosti o klientov.

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: „Rád by som Alexandrovi Móžimu poďakoval za množstvo odvedenej práce. Želám mu do budúcnosti veľa úspechov. Monika Žakovská významným spôsobom pomohla pri rozvoji projektu Noizz.sk. Som preto presvedčený, že aj na novej pozícii využije svoje profesionálne skúsenosti a pomôže napĺňať našu dlhodobú video stratégiu.“

Monika Žakovská, Head of Video: „Ďakujem za dôveru, ktorú do mňa vedenie vložilo. Video obsah je dominantným prvkom súčasného online prostredia a my sme jednotkou na slovenskom internete. Preto sa budem snažiť plniť našu dlhodobú video stratégiu, ale najmä prinášať našim čitateľom zaujímavý obsah.“

Alexander Móži, Chief Video Officer: „Chcel by som sa poďakovať spoločnosti, Milanovi Dubcovi, ako aj všetkým kolegom, s ktorými som mal tu česť pracovať. Online video ma neuveriteľne baví. Preto som rád, že som mohol byť určitý čas súčasťou tohto ambiciózneho projektu. Teraz sa však už teším na čas, ktorý budem môcť stráviť s mojou prvorodenou dcérou.“

Čítať ďalej

Sep062017

Nová EVA je „HRIEŠNE INÁ“

Najčítanejší ženský lifestylový magazín EVA má od septembra novú tvár. Prepracovaný dizajn, minimalistická grafika a obsahové zmeny, prinášajú čitateľkám viac čítania, viac odvážnych tém, viac inšpiratívnych ľudí, viac trendov a viac fotografií. 

Redizajnovaná EVA sa prispôsobuje modernej dobe a minimalizmu, ktorým sa uberajú svetové obsahové a grafické trendy. Čistá grafika, doplnená novou typografiou, odráža prostredie online portálov či sociálnych sietí. Umožňuje tak ľahkú a rýchlu orientáciu v rubrikách, ako aj v článkoch. Nový look časopisu pripravil Art Director Tomáš Polák, ktorý stál aj za dizajnom mesačníka Madam EVA.

Layout a skladba magazínu sa prispôsobili rýchlemu životnému štýlu, ako aj potrebám mladých čitateliek. Stránky novej EVY sú preto vizuálne pútavejšie a obsahovo dynamickejšie. Aj keď je minimalistický koncept štýlovo čistý, je zároveň absolútne pripravený pružne reagovať na nové trendy.  

Nové titulky budú iné - odvážnejšie a drzejšie. Pritom si však zachovajú svoj typický glamour štýl. Ten je vo finálnom prevedení obálky ešte zvýraznený, vďaka aplikácii parciálneho UV laku. Matný papier, využitý vo vnútri časopisu, odráža aktuálne trendy, ktoré prezentujú svetové magazíny. Zmenou prešiel aj formát magazínu. Je menší, praktickejší a ideálny do každej dámskej tašky. Čitateľky si ho vďaka tomu môžu zobrať všade so sebou.

Katarína Patvarošová, šéfredaktorka magazínu EVA: „Rovnako ako ženská móda, aj  printové tituly  sa neustále menia a vyvíjajú. EVA je trendsetter, ktorý na Slovensku dlhé roky inšpiruje a určuje smer. Vždy má svoj štýl a len pružne odráža trendy. Stále však ostáva hriešne dobrá. Ponúkne viac čítania, rozhovorov s inšpiratívnymi ľuďmi, ako aj článkov o odvážnejších témach, o ktorých sa nebojíme hovoriť.“

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: "Nová EVA prináša na trh slovenských ženských magazínov svetový dizajn. Nielen po vizuálnej, ale aj po obsahovej stránke je prepracovaná do najmenších detailov. Verím, že ich naše čitateľky všetky objavia a obľúbia si ich.“

Úplne nová októbrová EVA je už v predaji a za nezmenenú cenu. Čitateľky si okrem exkluzívneho rozhovoru s Máriou Čírovou, nájdu v magazíne pribalené aj darčeky - kozmetiku CATRICE a osviežujúci nápoj Strongbow.  

EVA

Magazín EVA je najčítanejší lifestylový mesačník pre ženy na Slovensku. Vychádza už od roku 1969. Ponúka originálne témy, skvelé tipy, zakázané strany, štýl, krása, móda, láska, sex, kariéra, zdravie. Udáva trendy, inšpiruje, poradí. Priemerný predaj, za prvých 6 mesiacov roka 2017, sa pohybuje na úrovni 37 645 kusov (podľa oficiálneho auditu ABC SR).

Čítať ďalej

Aug242017

Živé.sk prichádza s úplne novým dizajnom, logom a sloganom

Najčítanejší portál o moderných technológiách Živé.sk prešiel komplexnou modernizáciou. Okrem novej grafiky a responzívneho dizajnu, ktorý ocenia najmä čitatelia na mobilných zariadeniach, prešlo zmenou aj obsahové členenie samotného webu. 

Nový, čistý dizajn umožňuje čitateľovi ľahko sa zorientovať v jednotlivých témach. Vo vrchnej časti návštevníci vždy nájdu najaktuálnejšie a najčítanejšie témy. Vzhľadom na rastúci počet užívateľov prichádzajúcich z mobilných zariadení, je web prispôsobený tak, aby sa dobre čítal bez ohľadu na veľkosť obrazovky. Komfort pri prezeraní, ale aj čítaní článkov sa tak výrazne zlepší.

Úpravami prešlo aj obsahové členenie a menu online magazínu. Výsledkom je menší počet kategórií, vďaka čomu je menu jednoduchšie a prehľadnejšie. Obsahovou novinkou budú kratšie servisné videá s praktickými témami. Video formáty tiež dostanú výraznejší priestor v celkovom obsahu stránky. Čitatelia na novom webe nájdu aj kompletný obsah z portálu MobilMania.sk. Ten bol so Živé.sk úzko prepojený už od roku 2014 a aktuálne sa plne integroval pod materský portál.

Nové logo je kombinované s novým sloganom „Technológie ľudskou rečou“. Ten lepšie vystihuje obsahové zameranie portálu, ktorý ponúka technologické články zrozumiteľné aj pre bežných používateľov, pričom nechýbajú ani články pre IT profesionálov. Reštart značky Živé.sk prichádza po 18 rokoch fungovania portálu. Za ten čas prešiel web niekoľkými dizajnovými úpravami.

Filip Hanker, šéfredaktor Živé.sk: „Chceme ľudí nielen informovať, ako fungujú moderné technológie, ale im aj vysvetliť, ako sa dajú využiť. K nášmu kvalitnému obsahu sme preto pridali rovnako kvalitný a moderný obal. Ten by mal výrazne zlepšiť komfort čítania pre všetkých našich čitateľov a nadšencov moderných technológií.“

Martin Pastierovič, vydavateľ pre magazínové tituly Ringier Axel Springer Slovakia: „Vážime si našich čitateľov a chceme si zachovať ich priazeň. Snažíme sa preto neustále inovovať naše tituly tak, aby prinášali čo najlepší obsah a komfort pre čitateľov. Aj vďaka tomu sú Živé.sk, ako aj ďalšie naše portály lídrami slovenského internetu. Verím, že si návštevníci nový dizajn veľmi rýchlo obľúbia.“

Živé.sk je jednotkou v online spravodajstve v oblasti IT, mobilov, vedy a techniky na slovenskom trhu. Patrí do portfólia najväčšieho slovenského multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia. Portál je zameraný na technologické témy, spravodajstvo, testy zariadení, vedu, mobilné zariadenia či digitálnu televíziu. Ponúka tiež servisné témy o slovenských operátoroch, vlastné analýzy a komentáre, ako aj tipy a triky pre užívateľov. Podľa oficiálneho auditu webov AIMmonitor, sa priemerná denná návštevnosť balíka Živé.sk a MobilMania.sk, za prvých 6 mesiacov roka 2017, pohybuje na úrovni 50-tisíc unikátnych návštevníkov (RU). Mesačne navštívi web až 615-tisíc (RU). Užívatelia vytvoria v priemere takmer 150-tisíc page views denne, čo predstavuje takmer 4,25 milióna page views mesačne.

Čítať ďalej

Júl272017

Nikoleta Šlachtová odchádza z pozície marketingovej riaditeľky Ringier Axel Springer Slovakia

Riaditeľka marketingu spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia ukončí k 31.júlu 2017 svoje pôsobenie na tejto pozícii. Nikoleta Šlachtová odchádza z vydavateľstva po vzájomnej dohode s vedením. Jej nástupcu začne spoločnosť hľadať v najbližších dňoch. 

Nikoleta Šlachtová nastúpila do Ringier Axel Springer Slovakia v októbri 2012. Predtým získala niekoľkoročné marketingové skúsenosti v oblasti rýchloobrátkového tovaru v rôznych spoločnostiach. 

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia: „Chcel by som poďakovať Nikolete Šlachtovej za jej dlhoročný prínos pri budovaní značky Ringier Axel Springer Slovakia, ako aj za všetku odvedenú prácu. Zároveň by som jej rád zaželal veľa úspechov v jej ďalšom pracovnom, ale aj osobnom živote.“

Čítať ďalej