All Brands

Tlačové správy

Máj242017

Aplikácia Onet News získala cenu INMA Global Media Award 2017

Skupina Onet - RAS Polska je prvou poľskou mediálnou spoločnosťou v histórii, ktorá získala ocenenie INMA Global Media Award od Medzinárodnej asociácii médií za aplikáciu Onet news v kategórii - Najlepšie využitie mobilných zariadení. Víťazi boli vyhlásení 23. mája 2017 na 87. svetovom kongrese INMA v New Yorku.

V októbri 2016 spustila spoločnosť Onet svoju mobilnú aplikáciu Onet 4.0 s technológiou text-to-speech, ktorá umožňuje používateľovi počúvať správy aktivované príkazom "Onet, read!". Táto inovatívna myšlienka bola vyvinutá v DreamLabe, technologickom centre spoločnosti Grupa Onet-RAS Polska. Aplikácia funguje na ľubovoľnom smartphone alebo mobilnom zariadení so systémom iOS alebo Android.

Ďalšou inováciou je prístup aplikácie k audio verzii spravodajskej služby Onet24. Spravodajská služba sa aktualizuje automaticky niekoľkokrát denne a prináša prelomové správy z Poľska a zo zahraničia. Týmto spôsobom aplikácia uspokojuje požiadavky spotrebiteľov, ktorí chcú byť informovaní v aktuálnom čase.

Cena INMA Global Media Awards sa udeľuje od roku 1937 Medzinárodnou asociáciou médií a oceňuje najlepšie riešenia v oblasti inovácií a vývoja značiek. V roku 2017 bolo celkovo prihlásených 655 riešení, predložených 196 mediálnymi spoločnosťami z 36 krajín. Účastníkmi boli zástupcovia novín, časopisov, digitálnych médií, televízií a rozhlasových staníc.

V 20 kategóriách sa ocitlo 115 finalistov z celého sveta. Štyridsať víťazov bolo následne vybraných z dvoch skupín: globálnych a miestnych značiek.

Mark Dekan, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Media AG a generálny riaditeľ skupiny Onet-RAS Polska: "V prvom rade som hrdý na úspechy nášho poľského tímu. Skupina Onet-RAS Polska je prvým poľským vydavateľom v histórii, ktorý získal také prestížne medzinárodné ocenenie za mobilnú aplikáciu. Onet App je úspech, ktorý dokazuje našu silu byť kreatívny a inovatívny a potvrdzuje našu pozíciu jedného z popredných digitálnych vydavateľov v tejto časti sveta."

Jovan Protic, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG a COO Grupa Onet-RAS Polska: "Snívali sme o inováciách na svetovej úrovni, ktorými  zmeníme spôsob, akým budú ľudia konzumovať spravodajský obsah. Zdá sa, že sa nám to podarilo! Najvyššou prioritou bolo vytvoriť čo najlepšiu novinku a súčasne poskytnúť našim užívateľom to, čo nazývame "wow" momentom.”

Aleksander Kutela, generálny riaditeľ spoločnosti Onet.pl: "Aplikácia Onet posilňuje imidž našej značky, ktorý má byť vysoko inovatívny a ponúkať používateľom prístup k novinkám a zábave užívateľsky príjemným spôsobom. Onet je už teraz najobľúbenejšia poľská webová služba dostupná v mobilných zariadeniach a verím, že úspech našej aplikácie túto pozíciu len posilní."

Bartłomiej Pucek, vedúci mobilných a digitálnych projektov skupiny Grupa Onet-RAS Polska: "Aplikácia musela spĺňať potreby a očakávania používateľov: novinky, kvalitný obsah, rýchle načítanie a videá. V priebehu výskumu o správaní používateľov sme si uvedomili, že jednou z kľúčových úloh bolo prinášať správy ľuďom na cestách bez ohľadu na to, či idú verejnou dopravou alebo vlastným autom. Keďže spotreba správ musí byť za takýchto okolností automatická, rozhodli sme sa, že našim "wow" momentom budú hlasové príkazy a zvuková správa noviniek."

INMA Global Award 2017 nie je prvým prestížnym ocenením, ktoré aplikácia Onet získala. V marci 2017 bola na súťaži Mobile Trends Awards, ktorá sa konala počas najväčšej konferencie o mobilných a nových technológiách v Poľsku, vyhlásená za najlepšiu mobilnú aplikáciu. V apríli 2017 získala Skupina Onet-RAS Polska ocenenie od Asociácie reklamných agentúr v kategórii Inovatívne médiá.

Čítať ďalej

Máj032017

Ringier Axel Springer Maďarsko spúšťa portál Noizz.hu

Po úspešnom etablovaní na poľskom, slovenskom, srbskom, rumunskom a nemeckom trhu, prichádza online platforma pre takzvanú Generáciu C do Maďarska.

Vydavateľský dom Ringier Axel Springer Maďarsko spustil portál Noizz.hu zameraný na Generáciu C. Značka Noizz už pokrýva cieľovú skupinu orientovanú na mestský životný štýl v Poľsku, v Srbsku, v Rumunsku, v Nemecku a na Slovensku.

Značka Noizz bola uvedená do života v novembri 2015, keď ju na trh priniesol Ringier Axel Springer Poľsko. V roku 2016 sa rozšírila na srbský a slovenský trh, v roku 2017 vstúpila na trh v Nemecku, kde je prevádzkovaná v spolupráci s najväčším európskym denníkom Bild. V tom istom roku nasledovalo uvedenie na rumunský trh.

Jovan Protić, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG„Noizz.hu je zameraný na cieľovú skupinu, ktorá je permanentne pripojená na internet a chce byť informovaná o najnovších trendoch skôr, ako ostatní. Túto značku sme vytvorili špeciálne pre Generáciu C.“

Redakciu Noizz.hu povedie Martin Szokol (24), ktorý v minulosti pracoval pre Ringier Axel Springer Maďarsko v redakcii denníka Blikk a v redakcii online portálu Glamour.hu.

Imre Gerentsér, Chief Digital Officer Ringier Axel Springer Maďarsko: „Náš nový digitálny produkt pre mladú mestskú generáciu je na maďarské pomery unikátny. Martin Szokol a jeho tím budú informačne pokrývať udalosti a trendy presne vtedy, keď sa budú diať. Sú blízki svojej cieľovej skupine a budú informovať z jej perspektívy. Zároveň ponúkame nové možnosti pre inzertných klientov osloviť mladú generáciu cez kreatívne inzertné formáty.“

Čítať ďalej

Apr262017

Najväčší slovenský technologický web Živé.sk oslavuje 18 rokov

Internetový magazín Živé.sk prináša kvalitné články z oblasti technológií, internetu a digitálneho života už 18 rokov. 

Ako veľa toho môže internetový magazín stihnúť za 18 rokov? Môže napríklad vyrásť z malého portálu pre nadšencov na najväčší slovenský technologický web. Tiež vytvoriť stabilnú redakciu zloženú z profesionálnych redaktorov. Môže aj vypublikovať viac ako 107 000 zaujímavých článkov. Môže inšpirovať, radiť a tiež upozorňovať na celospoločenské problémy. Toto všetko Živé.sk za 18 rokov dokázalo. A je toho oveľa viac.

Sprievodca digitálnym životom

Na Živé.sk už tradične nájdete rýchle spravodajstvo, kvalitnú publicistiku, nezávislé testy, trefné komentáre, úderné rozhovory i mnoho exkluzívnych tém.

Chceme byť pre našich čitateľov sprievodcom digitálnym životom,“ hovorí šéfredaktor Živé.sk, Filip Hanker. „Aj to je dôvod, prečo na Živé.sk nájdete nielen typicky technologický obsah, ale atraktívny tematický mix – tak, aby si každý našiel to svoje,“ dodáva Hanker.

Okrem tradičných tém o počítačoch a internete sa Živé.sk venuje aj digitálnej televízii, počítačovým a konzolovým hrám, ponukám mobilných operátorov, vede či štátnemu IT. Mesačne tiež prinesie viac než dva tucty videí. „Obzvlášť hrdí sme na naše dve video relácie – Živé IT, ktorá sa venuje technologickým témam a Live Game, ktorá je určená pre hráčov počítačových a konzolových hier,“ hovorí zástupca šéfredaktora Živé.sk, Ján Trangel.

S pohľadom do budúcnosti

Pre technologický magazín je dôležité nielen informovať o tom, čo je tu dnes, ale kriticky sa pozerať aj do budúcnosti,“ popisuje šéfredaktor. Preto na portáli nájdete aj témy k inteligentnej domácnosti, samostatne jazdiacim automobilom, súkromí v digitálnom svete, pokroku vo vede či prepojení rôznych zariadení v celej domácnosti.

Znakom magazínu je aj stabilná redakcia. Šéfredaktor Filip Hanker je členom redakcie už viac ako 13 rokov. Zástupca šéfredaktora Ján Trangel pracuje pre Živé.sk už vyše 11 rokov a druhý zo zástupcov, Martin Kováč, je členom tímu dokonca až 16 rokov.

Redakciu tvorí aj šestica ďalších redaktorov a tucet stálych externých spolupracovníkov. Mnohí profesionálni redaktori Živé.sk sa pritom na svoje pozície vypracovali po dlhšom čase externého prispievania.

Práve vďaka takto silnému tímu prináša Živé.sk týždenne viac než 150 rôznorodých a atraktívnych článkov. Mesačne Živé.sk podľa oficiálneho auditu AIMmonitor navštívi priemerne okolo 600 000 unikátnych čitateľov (RU)*.

* Priemerná mesačná návštevnosť Živé.sk podľa oficiálneho auditu AIMmonitor za prvé tri mesiace roka 2017 bola 604 294 unikátnych čitateľov.

 

Čítať ďalej

Feb022017

Ringier Axel Springer v spolupráci s denníkom BILD spúšťajú online portál NOIZZ aj na nemeckom trhu

NOIZZ v Nemecku štartuje po úspešnom uvedení v Poľsku, Srbsku a na Slovensku

V stredu 1. februára 2017 uvádzajú denník BILD a Ringier Axel Springer Media (RASM) na nemecký trh nový online portál. NOIZZ bude prinášať správy podávané moderným, osobitým a prekvapivým spôsobom o všetkom, čo zaujíma mestskú a digitálne zameranú cieľovú skupinu: od módy a životného štýlu, cez pouličné umenie a hip hop, až po politiku a dianie v spoločnosti. NOIZZ informuje spôsobom, ktorý je pre cieľovú skupinu prirodzený – cez smartfóny a sociálne médiá pomocou textov, obrázkov a videí.

V Nemecku vzniká projekt NOIZZ ako výsledok spolupráce medzi denníkom BILD a skupinou RASM. Od novembra 2015 funguje portál NOIZZ úspešne v Poľsku, od roku 2016 aj v Srbsku a na Slovensku. Medzičasom dosahuje návštevnosť 7,5 milióna užívateľov za mesiac.

Novovytvorenú redakciu povedie Manuel Lorenz z tímu New Platforms denníka BILD. Prispievať bude aj ďalší redakčný tím mladých žurnalistov z Axel Springer Academy. Obsah bude doplnený aj článkami od blogerov a influencerov.

Za marketing portálu NOIZZ v Nemecku je zodpovedná agentúra Media Impact, ktorá sa zameria predovšetkým na natívne kampane, pričom využije aj vplyv významných osobností z online prostredia.

Stefan Betzold, generálny riaditeľ BILD Digital: „NOIZZ je zameraný na generáciu, ktorá samu seba definuje svojim životným štýlom – sú neustále online, orientovaní na mestský život, hlasní a vždy hľadajú niečo nové.“

Jovan Protić, Digital Publishing Director RASM AG: „Vďaka našej spolupráci s denníkom BILD, môžeme pokračovať v úspešnom príbehu NOIZZ, čím sa NOIZZ postupne mení na európsku mediálnu značku.“

Čítať ďalej