May 03.2017

Ringier Axel Springer Maďarsko spúšťa portál Noizz.hu

Zdielať

Po úspešnom etablovaní na poľskom, slovenskom, srbskom, rumunskom a nemeckom trhu, prichádza online platforma pre takzvanú Generáciu C do Maďarska.

Vydavateľský dom Ringier Axel Springer Maďarsko spustil portál Noizz.hu zameraný na Generáciu C. Značka Noizz už pokrýva cieľovú skupinu orientovanú na mestský životný štýl v Poľsku, v Srbsku, v Rumunsku, v Nemecku a na Slovensku.

Značka Noizz bola uvedená do života v novembri 2015, keď ju na trh priniesol Ringier Axel Springer Poľsko. V roku 2016 sa rozšírila na srbský a slovenský trh, v roku 2017 vstúpila na trh v Nemecku, kde je prevádzkovaná v spolupráci s najväčším európskym denníkom Bild. V tom istom roku nasledovalo uvedenie na rumunský trh.

Jovan Protić, Digital Publishing Director Ringier Axel Springer Media AG: „Noizz.hu je zameraný na cieľovú skupinu, ktorá je permanentne pripojená na internet a chce byť informovaná o najnovších trendoch skôr, ako ostatní. Túto značku sme vytvorili špeciálne pre Generáciu C.“

Redakciu Noizz.hu povedie Martin Szokol (24), ktorý v minulosti pracoval pre Ringier Axel Springer Maďarsko v redakcii denníka Blikk a v redakcii online portálu Glamour.hu.

Imre Gerentsér, Chief Digital Officer Ringier Axel Springer Maďarsko: „Náš nový digitálny produkt pre mladú mestskú generáciu je na maďarské pomery unikátny. Martin Szokol a jeho tím budú informačne pokrývať udalosti a trendy presne vtedy, keď sa budú diať. Sú blízki svojej cieľovej skupine a budú informovať z jej perspektívy. Zároveň ponúkame nové možnosti pre inzertných klientov osloviť mladú generáciu cez kreatívne inzertné formáty.“