Aug 01.2018

RASMAG dokončil predaj printového portfólia na Slovensku

Ringier Axel Springer SK
Zdroj: Ringier Axel Springer SK
Zdielať

Ringier Axel Springer Media AG k 31. júlu 2018 dokončil a uzavrel transakciu predaja najpredávanejšieho tlačeného denníka na Slovensku do rúk FPD Media, s.r.o, a svojho portfólia tlačených magazínov do rúk News and Media Holding, a.s..

Týmto krokom napĺňa Ringier Axel Springer Media svoju stratégiu, budovať silnú, digitálne orientovanú spoločnosť na Slovensku. Nové, silné online portfólio Ringier Axel Springer na Slovensku, bude postavené na online spravodajstve, online inzercii a digitálnych obchodných činnostiach. Portfólio bude pozostávať zo spravodajsko–investigatívneho portálu Aktuality.sk, ženského magazínu Diva.sk, mamičkovského portálu Najmama.sk, technologického magazínu Živé.sk, športového portálu Šport.sk a európskeho urban hubu Noizz.sk. Súčasťou vydavateľstva budú aj ďalšie významné produkty ako Azet.sk, donášková služba Bistro.sk či komunitný portál Pokec. Prostredníctvom svojej dcérskej spoločnosti United Classifieds, ktorá združuje portály ako Autobazar.eu, Autobazár.sk, Nehnuteľnosti.sk či TopReality.sk, bude Ringier Axel Springer SK aj naďalej najväčším prevádzkovateľom online inzertných portálov na Slovensku. 

 V nadväznosti na uvedené skutočnosti, sa spoločnosť FPD Media, s.r.o. stala výlučným vlastníkom spoločnosti Nový čas, a.s., ktorá vydáva najčítanejší denník Nový Čas, týždenník Nový Čas Nedeľa, ako aj ich online rozšírenia. Spoločnosť News and Media Holding a.s., sa stala výlučným vlastníkom spoločnosti ŽivotPublishing, a.s.,ktorá vydáva týždenníky Nový Čas pre Ženy a Život, ako aj mesačníky Nový Čas Krížovky, Nový Čas Bývanie, EVA, Madam EVA, GEO a AUTO BILD Slovensko, spolu so všetkými ich online rozšíreniami.

Milan Dubec, CEO Ringier Axel Springer SK :“Sme jednotkou slovenského internetu a túto pozíciu si udržíme aj poreorganizácii nášho portfólia. Spoločne s našimi inzertnými portálmi využije naše služby mesačne viac ako 3.5 milióna ľudí, čo je viac ako 85% užívateľov slovenského internetu. Na tejto silnej pozícii chceme stavať aj v budúcnosti.“