Oct 03.2018

Bistro.sk spúšťa novú jesennú kampaň s výhrami až 20 000 eur

Logo Bistro.sk
Zdroj: Bistro.sk
Zdielať

Najväčšia online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk, spúšťa novú jesennú imidžovú kampaň. V nej vysvetľuje jednoduchosť objednávania jedla cez Bistro.sk. Počas kampane budú môcť zákazníci súťažiť o ceny v hodnote až 20 000 eur.

Kreatívny koncept celej kampane, je založený na jednoduchosti objednávania jedla cez Bistro.sk. Objednávku vedia zákazníci vyriešiť len na štyri kliknutia, a to prostredníctvom mobilnej aplikácie Bistro.sk. Jeden - dva - tri, štyri. A vaše obľúbené jedlo sa už nesie priamo k vašim dverám. Ide o najrýchlejší a najjednoduchší spôsob donášky jedla na Slovensku.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Hlavný 30 sekundový spot bude použitý v televízii, kinách, ako aj na Youtube. Nasadený bude aj rádio spot, OOH plochy a online reklama. Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o ceny vo výške až 20 000 eur. Do samotnej súťaže sa môže zapojiť každý používateľ, ktorý v čase trvania súťaže na akejkoľvek platforme (desktop, aplikácia, mobilná verzia webu) uskutoční aspoň jednu objednávku. Po splnení ostatných podmienok účasti v súťaži, bude zaradený do denného žrebovania o zľavové kupóny na služby Bistro.sk v celkovej hodnote 300 eur denne. Denne sa žrebuje až 15 výhercov  a súťaž potrvá do 5.12.2018.

Pri príprave jesennej kampane prešlo faceliftom aj logo Bistro.sk. Jeho zmena spočíva hlavne vo výmene základného fontu, ako aj v úprave doplnkových prvkov. Pričom samotná farebnosť aj claim ostali zachované.

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer: „Našim zákazníkom ponúkame najrýchlejší a najjednoduchší spôsob ako si objednať jedlo domov z viac ako 700 reštaurácií. Vďaka možnosti uložiť si obľúbené reštaurácie a jedlá, adresu doručenia, ako aj zapamätanie si platobnej karty, sa jedlo dostane k ich dverám doslova na štyri kliknutia.“

Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Ringier Axel Springer: „Celý kreatívny koncept zdôrazňuje jednoduchosť objednávky, kde kliknutia zdôrazňujeme rytmickou stopou, ktorá nás sprevádza celou kreatívou – budúce audiogo značky. Televízny spot je postavený ako demo aplikácie a objednávky cez appku  Bistro.sk. Ukazujeme kompletný priebeh od objednávky až po doručenie, vrátane tasty záberov od prípravy až po hotové jedlo.“

Bistro.sk

Bistro.sk odštartovalo svoju činnosť v novembri 2013. S viac ako 350 000 spokojnými zákazníkmi, je najvyužívanejšou službou v donáške jedla cez internet na Slovensku. Na jednom mieste tu nájdete aktuálnu ponuku z viac ako 700 reštaurácií, ktoré majú viac ako 200 000 hodnotení. Reštaurácie môžete filtrovať podľa času doručenia a sledovať aktuálny čas donášky. Okrem toho tu nájdete tipy na dobré reštaurácie, vynikajúce jedlá a tiež množstvo zliav a zaujímavých akcií. Bistro.sk - Už sa to nesie!